25 April

Jadu, den 25 April är min fina pojkväns dag :) Han fyllde nu hela 21 år :) 9 år kvar tills 30 alltså :P haha. Det blev en fin dag med gäster och fika. Jag bakade som sagt cheese cake och bärtårta(med nötkross runtom). Mycket gott! Synd att jag inte tog någon bild på det bara :P Han fick bl.a. en ny "tak-dusch" (SJUK SKÖN), solros planta, jordgubbs plantor och ett halsband av mig :) Sen fick han lite mer men tänker inte räkna upp allt.
Här har ni iaf bild på halsbandet jag gav honom :) Framsida och baksida. Hoppas han blev lika nöjd som han verkade iaf :P haha. :)

Kommentarer
Postat av: <3IDA

så søt blogg :-)

2010-04-26 @ 19:32:07
URL: http://www.idaemf.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0