Allt som har sin början

Måste ha sitt slut. Hello everybody!
Vaknade idag i tron om att detta skulle bli en toppen-great dag! Men icke, skenet kan bedra :P Redan efter första lektionen idag så sjönk humöret. Men det är så det är ibland. Negativa människor kan ju få hålla sig undan ett tag nu, för er orkar jag verkligen inte med nu. Mitt humör sjunker nämligen i botten tillsammans med ert negativa sätt, fort som bara den.
_____________
-
Var för övrigt på förlossningen idag för ett studiebesök som jag trodde skulle vara mycket roligare. Men det var iaf trevligt att de lät oss komma dit. Där vill jag jobba någon vacker dag, iaf på ett sånt ställe. Vart till och med lite drama under studiebesöket, F i klassen svimmade. My god. Skämdes nästan lite över mig själv eftersom det tog sån tid för mig att göra något efter att hon svimmat. Hon svimmade, alla blev knäpp tysta sen började barnmorske eleven och sjuksköterskan där att vända på henne, ta blodtryck osv och jag höll upp hennes ben. Hon vaknade upp i panik, vi lugnade henne och då tuppade hon av igen för att sedan vakna efter en stund. Gissar på att det kanske var lite vätske och syre brist, för det var ju så kvavt i förlossningsrummet som vi var i.
_____________
-
Nej, nu ska jag ta och fiffla lite med mitt CV och sedan får vi se vad jag gör :P Tar och sover en stund kanske för att kunna plugga ännu mera :P Skulle behövas känner jag. Alla behöver ju ta en paus någon gång. Jag menar, hur ska man annars orka med allt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0