Blä

Misstänker att jag har varit så duktig att jag tappat bort mitt bank kort och mitt leg. Använde det senast i fredags, kunde inte hitta det i lördags när jag skulle till högskole provet och jag har fortfarande inte hittat det. IT SUCKS! Sen när jag kollade på  internet så har tydligen en "PRIS INTERNETBETALNING" gjorts efter att kortet försvunnit.. great! Det var väl ungefär 38 spänn.. men iaf. Så nu är det bara att spärra kortet. Hur man ska göra med ett borttappat leg har jag dock ingen aning om.. Känner mig lite besviken på mig själv om man säger så. Brukar ALLTID ha koll på dom grejerna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

bort tappat leg fixar du ett nytt på banken när du fixar nytt bank kort. jag har själv varit i den sittsen. Hoppas du hinner spärra det innan någon använder det mer.

2010-04-13 @ 10:10:25
Postat av: verna

sv: okej, tack tack!

2010-04-13 @ 11:53:51
URL: http://vernas.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan även fixa de hos polisen

2010-04-13 @ 12:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0