Blahablaha

Börjar bli riktigt dålig på att uppdatera känns det som :P Men tar ju inte ni skada av förstås :P Tanken var väl att jag skulle försöka mig på att skriva ett litet inlägg nu med vettigt innehåll men kan inte komma på vad det var jag skulle skriva :P Nåja, kan väl iaf berätta att jag anmält mig till högskolan nu! Hoppas man kommer in. Sen så ska jag göra högskole provet imorgon, hoppas det går bra!
_______
-
Nu tror jag att jag ska antingen plugga lite mera, pröva lite gamla högskole prov eller gå och lägga mig! Skulle behöva göra allt av dom alternativen :P Well, well ha det så bra så länge!♥ (och ha i åtanke att jag har lite bloggtorka ett tag framåt nu, finns annat att prioritera känns det som :P)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyndaa

2010-04-10 @ 13:07:18
URL: http://shoppingzenter.blogg.se/
Postat av: SVEA

Okej bra :) då håller jag det till dig! :)

2010-04-10 @ 13:51:01
URL: http://sveans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0