Fin fint!

Fin fin dag idag people! Och idag börjar skolan igen.. pust.. tur att man tar studenten snart :) Btw, igår när vi kom hem efter middagen hos svärfar så svullnade två av mina fingrar på min högra hand? :S Weird. Har börjat reagerat mer och mer, fått utslag i ansiktet och så. Men sån svullnad som jag hade igår har jag inte haft på över nått år! My god.. tror jag måste börja käka mina allergi piller igen >.< Gjorde det igår och då gick svullnaden iaf över. Funderar på om man kanske börjar bli känsligare nu pga allt pollen som börjar komma fram ute? Fast... haha.. jag är ju iofs inte pollen allergiker :P Bara mot pälsdjur och kvalster :P .. Yeye, w/e, nu ska jag börja bege mig mot skolan :D BYE alla snyggisar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0