God morgon folket!

God morgon God moooorgooon!
KL är 6.20 och solen lyser in lite fint i vardagsrummet! Har nyligen vinkat av Jocke som dragit till jobbet och ska själv ta och duscha och fixa mig innan skolan och dagens studiebesök! Mådde piss igår kväll! Ni vet att jag skrev att jag tror stormvindarna försökte ge mig nackspärr? Dom lyckades nästan! Blev säng liggande runt 9 tiden och jag tror faktiskt inte att jag nånsin haft så ont i varken nacken eller huvudet, förutom när jag hade migrän förut. Började ju nästan gråta förtusan! Men min fina karl kom hem vid 10 tiden från garaget så då servade han mig med ett glas vatten, alvedon och en värmedyna! Snäll, snäll, snäll, fin, snäll pojkvän jag har! Är lite spänd idag, men förhoppningsvis så drabbas man inte av en nackspärr iaf :P
________
-
Well, nu har jag inte tid att sitta här tror jag faktiskt :P Vi får höras senare eller nått :) BYE alla fina människor! Remember att ni är värdefulla! Och ta till vara på våra soliga dagar nu! Man vet ju aldrig när dom tar slut :P :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0