Hej hej hopp!

Berättade aldrig om torsdagen förra veckan, men nu kommer jag faktiskt inte ihåg allt jag ville ha sagt :P Men jag hade ju iaf bokat in en arbets intervju då(bokat om från onsdag, till tisdagen veckan efter, sen till torsdagen) Men min chef ringde på torsdagen och sa att hon vill boka om igen.. så nu har vi bokat om möten 3 ggr och jag har fått bytt arbetsplats 3 ggr :P Men den här gången så blev det ett möte på måndagen, igår. och det gick faktiskt bra :) Jag ska bara maila henne mina referenser, säga till när jag fått hem mitt register utdrag och sen så ska vi bara boka in så jag får gå dubbelt :) Blir nog bra det här asså :)
__________
-
Sen har jag nog inte så mycket mer att skriva :P ska till skolan snart för en liten engelska lektion, sen ska jag skriva ut vårt PM och lämna in det till vår lärare. Skulle dessutom behöva dra ner till banken idag för lite ärenden :P men vi år se hur det blir :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0