Hej hopp!

Hej hej hallåå!
Hoppas alla har haft en fin påsk! För det har jag :) Har ju varit jättefint väder hela helgen! :)
Hehe, jag updaterade er aldrig om mitt bakande men jag kan ju säga att både mina kolor och mina dumle kakor blev ytterst populära och lyckade :P :) So they say iaf :P Har inte smakat riktigt på något utav dom eftersom jag inte är så förtjust i sånt :P Vill ni också pröva på massa goda saker så kan ni gå in på den här länken: bevemyr.blogg.se.
_______________
-
Nej, nu ska jag käka frulle med min karl och sedan ska vi klä oss och dra till garaget för att greja lite med bilen och annat :) Ska bli lite kul faktiskt, det var ju längesen jag var i garaget :P
BYE! Ha det så bra alla fina!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0