Home at last

Yeye! Finally home från naturkunskapen :P Fia och jag jobbade på flitigt och även fast vi blev klara fort så tror jag att vårt arbete blev bra :) Finns inte så mycket att säga om den här dagen, känner mig på bättre humör iaf än imorse vilket är ett tummen upp! :) Lite plugg ska man nog kunna få in, sen tänkte jag kanske laga lite filippinsk chicken adobo! FETT GOTT MANNEN! haha.. sen så hade älsklingen fått för sig att han skulle massera mig när han kommer hem :) Sötis! Blir väl efter maten så klart men iaf :P Han gör vad han kan för att vara en snäll pojkvän och det funkar! :) Flera gånger om!
BTW! Stötte på min religions lärare nu innan jag skulle hem och hon hade den glada nyheten att jag fick 87.5 på provet(av vad vet jag inte :P) och det var tydligen väldigt nära ett MVG. Alltså inte bra nog(tycker jag eftersom jag ville satsa på ett MVG), men ett VG är inte helt fel det heller :P Ganska nöjd över det så jag ska ge mig själv en klapp på ryggen tänkte jag^^.
Take care så länge alla fina(inside and out) människor!♥

Kommentarer
Postat av: jllicious & Llicious

snygging :D

2010-04-15 @ 23:30:11
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0