I love the weather!

Hej hej hej hej hej halååå! :)
Haha, är ju på så bra humör när man vaknar nu för tiden! Men det är bara för att man vaknar upp och inser att det är soligt och fint väder ute! Kan det bli bättre eller? Jo snart är ju sommaren här så :) Då blir det inte bättre!
_________
-
Idag ska jag till Sävja för en "jobbintervju". Vet inte om jag ska kalla det för jobbintervju eftersom att hon sa: "jag behöver dig där, dom här veckorna. Kan du då? Bra, då syns vi på tisdag. Reg utdraget kan du visa när du får hem det". Hehe :P men vi får se :P Tydligen så var hon utomlands så vi får se om hon lyckats ta sig hem till Sverige nu då :P (med tanke på vulkanutbrottet, ask molnen osv.)
_________
-
Jag insåg en sak igår när jag satt och snackade med Lisa i skolan. Det är 2 år sen jag och Jocke träffades och blev tillsammans, nu i sommar :D Helt underbart! Tiden har gått så fort och jag kan knappt tro att vi verkligen har varit tillsammans så länge :) Känns som en evighet sen, fast samtidigt inte :P svårt att förklara det där :P
_________
-
Well, nu ska jag fixa det sista på mitt CV, klä på mig perhaps, städa lite och sen kolla upp om det verkligen blir ett möte :P Ha det bra allihopa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0