Inte okej bakdag

Hej hej hallå!
Igår var ingen bra bakdag asså :P haha. För det första så ville inte degen jäsa och för det andra så ville inte ugnen samarbeta som den borde ha gjort så bullarna blev brända ist :P Vilket resulterade i mörkbruna och stenhårda bullar :P Men ingen fara, Jocke tyckte dom va goda iaf :P haha. Men ska pröva mig på en ny sats idag :P
_________
-
För övrigt så fyllde ju Vicky 20 år igår, Grattis till henne! Och sen så kollade jag och Jocke på filmen "Precious", den var lite trög, inte världens bästa film men man blir verkligen tagen och vill se den till slutet. Kan faktiskt rekomendera den även fast den var lite trög, det gäller bara att man har lite tålamod. Det handlar om en tjej som är 16 år, hon är överviktigt, blir misshandlad både fysiskt och psykiskt av sin mamma och hon blir våldtagen av sin pappa. I början av filmen så får man veta att hon väntar sitt andra barn med sin far. Om man ska se den här filmen så tycker jag verkligen att man ska se den ända till slutet. Annars verkar det lite onödigt.

BILDKÄLLA
Tjejen i filmen är verkligen en stark person som tillslut står på sig själv och väljer hur hennes liv ska vara. En förebild för andra personer som råkar ut för sånt här. I slutet av filmen så stod det faktiskt "For all the precious girls around the world".. okej kanske inte riktigt sånt men nånting sånt vare iaf :P Kommer inte ihåg exakt hur det stod, men jag tyckte det var fint.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0