Not again :P

BILDKÄLLA
I think faith is playing me a joke :P Asså, det här var ju inte lite unfortunate :P nånting sånt. Haha, förra veckan skulle jag ha gått på jobbintervju på onsdagen, men det blev istället flyttat till på tisdagen, alltså idag. Och idag när jag ringer in för att kolla att det fortfarande stämmer, eftersom jag på ryktesvägar har fått höra att Chefen är fast utomlands, så får jag först inget svar. Utan det bara piper upptaget. Men efter mycket om och men så är det någon som svarar.
__________
-
Och vad tror ni människan säger? Haha.. "H(chefen) sitter fast i Rom och kommer kanske inte hem förrän i slutet av veckan, men vänta du ska få prata med någon som har koll på det här". Så då får jag prata med en annan kvinna som säger att jag fortfarande kan komma om jag vill, men att det finns en man på boendet som kanske har magsjukan så det kanske vore en smart idé att flytta på mötet så att jag inte riskerar att bli smittad. Så jag ska få åka in på torsdag istället.. haha.
__________
-
Men tydligen så var det inte en jobbintervju utan de ska bara visa mig stället, visa hur det går till där osv. För innan vi la på så sa kvinnan "välkommen till oss då, hoppas att du kommer att trivas här :)" hehe :P Ganska skönt att veta att jag faktiskt har ett jobb då :P :) grattis till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0