Produktiv som fan!

Tjo tjo! :)
Igår, måndag, var en riktigt produktiv dag! Jag  följde med Joakim hem till hans pappa för att byta vinterdäcken, sedan var vi hem till hans farbror för att hälsa på. Självklart var katten med oss :P Haha. Hon måste ju också få följa med och ha lite kul ibland ju :) Där blev vi iaf bjudna på lunch och sedan drog vi vidare till garaget.
___________
-
Väl i garaget så börjar Jocke mecka och jag börjar tvätta, städa och dammsuga bilen :) Det blev så fint såå! Sedan kom svärmor upp och då hjälpte jag henne att tvätta hennes svarta bil som faktiskt blev röd sen :P haha. Sedan gick jag runt och dokumenterade när Jocke och Emil meckade med båten :P hahha, tänkte att han kunde behöva lite bilder på dem båda till hans båt blogg :)
___________
-
Efter garaget åkte vi till Willy's för att handla lite saker som fattades hemma och sedan bar det av hem för att käka jättegod oxpytt :P Sedan tog vi oss ett låångt, varmt och skönt bad innan det blev sängen :)
___________
-
Nu imorse så kom lillasyster Elin hit, hon ska vara här i några dagar :) Vi har precis bestämt att vi ska baka pizza till middag. Och så får vi se vad vi hittar på mer :) Bye! Ha det så bra alla fina!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0