Wihoo :)

Hej hej hej hallå! :)
Hur är det med er fina människor? :D Solen skiner ju idag och allt är bara allmänt bra! Har haft en kort-kort-kort-ytterst-kort dag i skolan idag :P Sen begav jag mig ner mot stan med Elina, där blev det lite shopping till mamma, Joy och lillasyster OCH *trumvirvel* jag köpte tyg till min blivande studentklänning :D Ni förstår inte hur glad jag är över att ha köpt det nu! Att äntligen kunna börja sy på den! :D Hoppas på att den blir bra bara :D
__________
-
Sedan följde iaf Elina med mig hem och chillade ett tag :P Super kul! Det var ju ett tag sen vi var med varandra faktiskt :P Hih, men nu har hon iaf åkt iväg för att träffa sin familj och sen åka hem med dem :P Och jag har precis käkat middag med my love som nu åkte iväg till garaget för att pilla på båten och vara med Emil. Så nu ska jag börja med min klänning på en gång hade jag tänkt :D haha, my god! Ni anar inte hur speedad jag känner mig över det här :D :D :D :D :D♥ Bilder kommer sen, självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0