Yesterday all my troubles seemed so far away

Hej hej godmorgon allihopa!
Igår blev väl eg. inte riktigt som tänkt men det blev iaf en produktiv dag. Jag och Jocke åkte till Ikea för att  möta upp hans mor där. Vi hjälptes åt att packa alla hennes grejer i släpkärran och sen begav vi oss hem till hennes, fortfarande, ganska nya lägenhet. Och där kämpade vi rätt länge med att bära, packa upp och spika/skruva ihop dom nya garderoberna! Det tog ett bra tag men det blev iaf snyggt! :) Sen bar det av för lite middag och jag betade av lite plugg innan vi tog ett bad och det sedan blev kväller.
__________
-
Idag är det ju måndag och vi ska på studiebesök på förlossningen :) yey! My future job hoppas jag ju! Ska bli kul :) Shit.. både studenten och studentskivan börjar närma sig, betygen sätts snart och btw, imorgon ska jag på min jobb intervju! Fast det lät nästan inte som en jobb intervju, det lät mer som att jag bara ska dit och kolla in stället och ev. skriva under lite papper :P haha. my god. Vill börja jobba så fort som möjligt faktiskt!
_________
-
Nej nu ska jag göra lite vettigt hade jag tänkt, sen blire att gå iväg till skolan om ett tag. BYE alla finisar där ute!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0