Yey!

Nu ser bloggen äntligen ut som den ska! :) Vad glad jag blir :) Visst är det fint? Förövrigt så är vädret också jättefint idag! :D Så underbart!
________
-
Tänkte berätta lite om gårdagen. Jag har ju nyligen fått jobb och det är min kompis J som har hjälpt mig med det! Thanks dude! Men i går morse när jag dagen innan fått mitt jobb så ringer J till mig och gråter. Shit tänkte jag och fick en smärre chock av det hon berättade. Hon hade fått sparken. Tror ni det kändes liite fel? JA. Chefen hade sagt till mig att hon ville att jag skulle vara på det boendet(tidigare skulle jag vara på två andra boenden, men fick nu jobba på samma boende som J) som J jobbade på för att det var någon som hade hoppat av. Men så ringer hon till J och sparkar henne.. Vad ska man tro liksom?
________
-
Personalen hade ju varit trevlig mot J och sagt att hon var duktig och att det ska bli trevligt att jobba med J i sommar, men till chefen hade de snackat skit och sagt att hon inte sköter sitt jobb. Så då fick hon sparken.. Känns som om man ska behöva ligga i en del för att få behålla sitt jobb eller vadå? :P
Well, well. Everything happens for a reason and if it's not meant to be, it's not meant to be. Det löste sig tillslut för J iaf. Tack vare J.F. som tipsade henne om att söka jobb där hon jobbar :) And that's great!
________
-
Nej, nu ska jag inte sitta här och skriva en massa strunt. Ska ta och fixa mig och käka frulle, sen blir det att rulla iväg till skolan. Ha en bra dag allihopa och ta tillvara på det fina vädret! :)♥

Kommentarer
Postat av: Tant Kim | Design

Okej, bra det. :)

Det är ju så att det kan ta en stund innan blogg.se uppdaterar. Då tar det lite tid innan designen visas. :)

Hoppas du får en toppenbloggning :)

2010-04-28 @ 09:13:14
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0