Anonym fråga

Halluuue!
Fick en fråga i ett inlägg om swoppers.se och nej det kostar ingenting att bli medlem där :) Det enda som kostar är att skicka iväg grejerna du bytt med någon, isn't it great? :P Jag rekomenderar faktiskt sidan starkt då jag har swoppat till mig en hel del nu på ganska kort tid ändå :P
Nu över till annat :) Gick i skolan idag som vanligt :P Hade först möte med både a och b klassens student(skive) grupperna :P, sen hade jag etik och livsfrågor, historia och tillsist sjukvård där jag redovisade min praktik jag hade i filippinerna med en fin liten powerpoint :P Jag tyckte inte riktigt att jag fick med allt som jag skulle vilja prata om, men jag fick ju i alla fall med det nödvändigaste om hur det fungerade på sjukhuset där osv. :) Kul att det uppskattades faktiskt :)
Vi fick dessutom tillbaka våra hemskrivningar på sjukvården om mag- och tarmkanalerna och dess sjukdomar. Guess vad jag fick? MVG och hur glad är inte jag över det? :P Har ju bara legat på vg nivå nu ett tag eftersom jag varit så skoltrött^^ Känns ju som om man faktiskt skulle kunna komma tillbaka till dom där bra betygen som man en gång i tiden fick :P We'll see :)
Sen har jag väl inte så mycket mer att berätta eg. :P Förutom att idag så får svärmor nycklen till sin nya lägenhet, så vi ska väl förmodligen dit och titta lite :) Sen ska jag plugga, känns ju som om man fått tillbaka lite av glöden igen :) Vilket är bra! Måste ju gå ut med bra betyg :)
Bild på mig och syrran från helgen:

Kommentarer
Postat av: mommy

Pangit! Puttad mun :(

2010-02-16 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0