Hej hej hallåå!

Torsdag idag och jag har insett att dagarna bara flyger iväg! Bokstavligt talat FLYGER iväg! Jag menar hallåå, vart tog Januari vägen?? Och snart är det dags för Mars, studentkryssningen och London :O My god! Snart har man tagit studenten också och sökt till högskolan :P haha.
Har väl eg. inget vettigt att skriva just nu men jag gör det iaf :P Ni vet swoppers.se som jag  tjatar om lite överallt hela tiden? :P Haha, jag totally LOVE IT! Har swoppat massa grejer nu och there's more to come :) Allt jag kan säga är PRÖVA PRÖVA PRÖVA PRÖVA!
Jo juste, på lördag drar jag hem till syrran! Har typ inte träffat henne på år och dar känns det som och om jag inte har helt fel så var det nog över ett år sen vi träffades :( SÅ det är på tiden att vi träffas :) Mihi, really miss that girl! Vi brukar alltid ha det kul och trevligt :) Sen hoppas man ju såklart på att få träffa lilla systersonen Neo också :) Honom var det ännu längre sen jag träffade! Han ska va hos sin pappa den här veckan, men Niklas är inte omöjlig så det är nog inget problem med att få träffa honom :)
Nej nu har jag inte tid, ska fixa mig och börja bege mig till skolan! See yaah! :) (Märks väl att jag är på bättre humör nu för tiden, än vad jag var för några veckor sen va? :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

kostar det att bli medlem på swoppers.se? vill inte skriva namn, du kan väl svara som en kommentar?

2010-02-15 @ 14:34:28
Postat av: mommy

Puttad mun :(

2010-02-16 @ 21:50:31
Postat av: mommy

Igen! Puttad mun!

2010-02-16 @ 21:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0