Home again and it's monday!

Hej hej hallåå!
Kom hem igår efter en helg hos systeryster i Lindesberg. Vi har haft det jättetrevligt käkat massa gott, pratat en hel del och sen gick vi ut på nån liten pub och bara hade det trevligt. Vi liksom satt ner och pratade eller gick upp och dansade med alla 40-50 åringar x) hahhaa. Men det var jättetrevligt :)
Idag är det måndag och det händer väl inte så mycket antar jag :P Mamma, Lars och lillebror åker till Filippinerna på fredag :O SKÖNT för dom att slippa det svenska vädret ett tag :P skulle jag också vilja haha, lite less på snön nu!
Well, nu ska jag käka frulle, gosa med katten och fixa mig innan jag tar mig till skolan :) See yah!

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, det var en händelserik helg...!

Men visst var det trevligt! Är så glad att ni kom och jag hopas ni inte blev avskräckta... Neo berättade i morse på dagis att han haft besök av sin moster o hennes kille. Och du, vilken kille sen! Där har du hittat en riktig skatt, håll hårt i honom! Puss o kram sis!

2010-02-15 @ 09:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0