KUUUUUUL!

Hej hej hallå!
Skulle fått hem ett paket idag med grejer från en tjej som jag "swoppat", gissa vad jag fick? Ingenting förutom adresslappen som varit fast limmad på paketet... SUCK!.. Så paketet ligger väl nånstans i Sverige och skräpar. Men vad jag inte riktigt förstår är varför brevbäraren lägger ner en lapp med typ 8 frimärken på och som uppenbarligen hör ihop med ett paket :P Asså.. visserligen så kanske han inte kan göra något men.. dom på posten fick iaf ett gott skratt när jag gick dit och frågade lite och berättade om det. Får väl se om man får hem det överhuvudtaget nu.
Tur att min favvofilm(som även fanns i det försvunna paketet), moulin rouge, går på tv nu! Kanske man blir på lite bättre humör iaf :P

BILDKÄLLA

Något som iaf inte hamnat fel på posten är armbandet på bilden nedan. Vilket iaf känns rätt skönt :P

BILDKÄLLA


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Jag ska umgås med mina vänner. Haft en bra dag idag? :)

2010-02-12 @ 20:54:42
URL: http://gaiaa.blogg.se/
Postat av: mariana DG

gud va sött armband

2010-02-14 @ 11:30:20
URL: http://marianadg.com
Postat av: Bodil

Var har du köpt det?

2010-02-18 @ 13:03:09
Postat av: Verna

SV till Bodil: Vadå hade du tänkt härma mig med nått liknande lr? :P och om du är smart så klickar du där det står bildkälla så kommer du till hemsidan buttcrack!

2010-02-18 @ 21:05:44
URL: http://vernasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0