Lördag

Hej hej hallå!
Idag är det lördag och jag är sjukt pepp på att hitta på något fast ändå inte :P Ibland är det ju skönt att bara vila också :) Tanken var väl att jag skulle städa och plugga idag, vilket jag kommer(måste) göra idag, det gäller bara att jag ska komma igång.
Haha, igår hade ju Jocke grabb-kväll här hemma. Vi gjorde hemmagjord pizza, jag pluggade, dom drack öl och drog till bastun som finns här på föreningen. Sen när de kom hem igen så fick jag överlämna tvn till grabbarna och sen dra mig in i sovrummet där jag smsade lite fina kompisar :P Sen så hände väl inte så mycket, jag tror nästan att jag somnade vid 21-22 tiden nån gång :P haha. Fin fin lördag va? :P
Förutom det så gick jag och Joakim till gymmet som finns här på föreningen. Blev ganska besviken när jag såg det, trodde det skulle vara liite fräschare faktiskt + att det inte fanns varken cross-trainers eller löp band och det var gammla tränings maskiner :P Men man ska inte vara så kinkig I guess. Det är väl därför som det är gratis att träna där. Tycker nästan de skulle ta in en liten månads avgift så att de kunde fräscha upp stället då och då. Men icke.
Få se om jag känner för att fortsätta gå till gymmet :P Kan ju faktiskt behövas x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0