"MÅNDAG MORGON"

Hej hej hallå!
I vanliga fall så skulle man väl ha måndags ångest som alla andra människor när man vaknar på en måndag, men icke! Inte denna måndag :) För idag har jag bara en lektion och sen så ska jag till Ungdomshälsan här i uppsala för att byta preventivmedel :P Hoppas lite på en p-stav så att man slipper hålla reda på alla piller :P
Well, well. Förutom det så händer inte mycket just nu. Har fastnat totalt för swoppers.se :P haha tycker det är skitkul! Har nu bytt till mig en rosa topp, ett grön spetsvolang linne :P, en vit klänning(som jag tänkte sy om), två röda linnen, en gul hm topp.. och sen va det nog inte så mycket mer :P Ska försöka lägga upp lite smycken och accessoarer sen också :) Om du inte är medlem, bli det nu! Och referera gärna till mig om ni har lust :) Heter Verna på den sidan.
Klicka HÄR för att komma till swoppers.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0