Snöig tisdags morgon

Hej hej hej hallåå!
Sitter här hemma, har precis vaknat och ser att snön bara öser ner där ute. Nog får väl vara nog?? Eller?  Nu vill jag ha sommar, sol och en hel last med värme! (lagom förstås :P) Såg att Cecilia ska åka ner till värmen idag och mamma med co sitter ju nere i Filippinerna i detta nuet. My god! Det var inte så längesen jag var i Filippinerna men jag skulle definitivt inte banga på att åka ner dit just nu! Jobbig flygresa men det är det värt!
__________
Idag ska syster komma och hälsa på någon gång under dagen. Vilket ska bli trevligt :) Frågan är bara när hon kommer. Men det visar sig :P Nej nu ska jag ta och fixa lite frulle och ta tag i mina studier. Ha det så bra allihopa! See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0