Strålande dag!

Hej hej hallååå!
Är på strålande humör denna underbara dag! Hahah :P Varför kanske beror på vädret :) det är sol och ack så fint det är! På tal om ingenting så fyller Jonas år idag och det ska ju självklart firas! :) See ya tonight boys!
__________
.
Kom och tänka på en helt random grej :P Tänk om man skulle gå och byta identitet bara sådär? Göra saker man aldrig i vanliga fall skulle göra (: Gå lite mer crazy utöver det vanliga. Det vore ju faktiskt rätt kul :) Men jag skulle nog kunna gå som längst att jag typ skaffar en anonym blogg och skriver vad än som faller mig in utan att riktigt bry mig. Yeah w/e, värsta tönten tänker ni säkert då :P Men jag tänker oftast på vad jag skriver pga att jag vet vilka en del är som läser min blogg. Vill ju inte direkt ge ut fel uttryck om mig till folk.. Kanske låter lite konstigt hela grejen men ah :P Man kanske skulle pröva? Fast å andra sidan så är det så mycket onödig energi som skulle läggas på det isf :P Känns som om man har tillräckligt att göra iaf :P
_________
.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Denise - personlig blogg om mode & vardagen

Så kan det gå! de är först till kvarn på den :)

2010-02-24 @ 13:25:53
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

så härligt med sol =)

2010-02-24 @ 13:30:30
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0