"TEORI"

Hej hej hallå!
Hemma från skolan! Och om ett tag ska jag på den sista teori lektionen :P Vilket känns rätt skönt även fast det är en lång väg kvar till körkortet :P

BILDKÄLLA

Förutom det så har ju jag varit till ungdomshälsan här i Uppsala.. helt i onödan! Haha, det var ju nästa vecka som jag hade en tid :P Så jag bokade om till tisdag nästa vecka istället för måndag, eftersom vi har lektion på måndagstiden. Känns onödigt att skippa lektioner när man inte behöver det. Så nästa vecka ska jag in och byta till pstav.. hoppas jag på iaf. Men jag kommer ju att få komma dit igen efter det för först måste dom typ skriva ut en p-stav till mig tror jag och så får man boka tid då man sätter i den.. nånting sånt. Kan ju skriva mer om det nästa vecka :P Finns väl nån som kan va intresserad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0