Hard working woman

Det är jag det minsann! Sitter och dricker te och tittar på min kära pojkvän som lider efter gårdagens bravader. "Är huvet dumt så får kroppen lida". Mark my words.
_______
-
Är sjukt trött eftersom jag inte kunde sova i natt. Blev så uppjagad att jag inte ens kunde sova(runt 2 tiden) när herrn kom hem. Klumpen i magen ville liksom inte släppa. Tur att allt är som vanligt igen. Förutom tröttheten så är allt bra, med mig iaf :P Har ställt fram en kanna med vatten till gubben som jag gärna vill att han dricker upp.. få se om han gör det också :P Ne, det här duger inte nu. Off to work snart! Bye♥
Bjuder på en snygg bild på oss två från i våras(I think)
Snyggaste paret i världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0