Hej hej hej

Hallå!
Mycket har hänt de senaste  dagarna och jag har fortfarande inte laddat upp bilderna å berättat för er vad som gjorts under semestern. Men det får vänta ett tag till helt enkelt :P
_________
-
Men i lördags var jag iaf med Herr Molle. Mycket nice! Haha, vi hade lite tråkigt då vi inte hade planerat vad vi skulle göra. Men det var trevligt iaf :) Vi pratade en hel och det kändes nästan som förr i tiden :) Förutom att vi saknade vår tredje mus-ketör, Nadine. Friends for ever är vi allihopa. Förhoppningsvis. Och för den som inte förstått det än så är vi alla tre så bra vänner att inget annat skulle kunna hända. Det är syskon varning på oss om man säger så. SÅ HA RÄTT UPPFATTNING AV OSS, TACK!
_________
-
Nej, nu ska jag och Elina, som sov över här igår kväll, ta och fixa oss. Sen ska vi gå och handla, dra ner på stan, till banken och så blir det tjej kväll ikväll med Elin, Bella och Emma :) Very nice! Jag och Elina ska göra så god mat såå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0