Home sweet home

Hej hej hej hej å Godkväll!
Kom hem för ett tag sen från jobbet, var ett helt okej pass faktiskt :) Känner mig lite sliten i kroppen bara, men det är sånt som blir. Gäller att man tar hand om sig själv!
_______
-
Jocke är ute med Emil nånstans, eller ute och ute, det vet jag ju inget om :P Dom skulle iaf hitta på nått. Frågade runt tio tiden vad de hade för sig men har inte fått något svar. Well, well.. Han kommer väl hem i sinom tid :P tänker inte begära att han uppdaterar mig hela tiden om vart han är å sånt, han är ju en stor pojke nu :P
_______
-
Hm, aja nu ska jag fortsätta titta på film och sen gå och krama kudden och bäbisen. Gubbjäkeln får komma när det passar :P Puss puss och godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0