Natt jouren

Hej hej hej hej hallåå!
Vad har folket för sig? Sover i hettan kanske? Själv sitter man vaken och alert på jobbet, har ju som sagt natt-jouren. Fast till skillnad från många andra natt pass så får man här sova + att det finns tv med dvd i personalens egna sovrum :P (man jobbar ensam på natten här). Men jag kan inte riktigt sova här av någon anledning :P Jag har försökt förut och bara lyckats sova nån timma. Så nu har jag tänkt vara flitig och iaf försöka plugga lite i körkorts boken :P
___
-
Finns väl eg. inte mycket mer att säga, är bara lite uttråkad :P Jobbar imorn bitti med, till kl 9.00(brukar bli övertid ibland) Sen jobbar jag fredag och lördag och Jocke åker till Gotland nästa vecka med styvbror+flickvän och styvsyster+familj :) Lika bra att han njuter av sin semester till fullo med andra när jag ändå alltid jobbar haha. Jäklarns tur att man får lön iaf så man slipper bli allt för avis på honom och hans semester! :)  :P
___
-
Nej, nu ska jag nog ta och göra lite annat. Nått kan man alltid hitta på här :P God natt alla små sötnosar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0