Won't change any moment

You're on my heart just like a tattoo
________
-
Hej hej hej hej! Har stort sug på att börja göra något kreativt igen :)Sy en långklänning, börja sticka halsdukar till hösten, börja tillverka smycken, måla, skriva.. nånting! Funderar faktiskt på att gå ner till tygbutiken i stan innan jobbet sen.. det är ju trots allt rea nu (: hehe.
_______
-
Idag har jag inte gjort något kreativt förutom att städa! But boy I did it good! Det är såå fint här hemma nu :) Jag har gjort det lite luftigare i köket, dammat i lägenheten (trots min satans damm allergi, får som tur är inge andingsproblem), tvättat kläder osv. Funderar på om man ska ta och orka städa garderoben med.. :P är lite skeptisk, börjar nämligen bli lite trött igen.. tack vare det snälla natt passet jag hade härom dan :P hehe och imorgon blir det att jobba kväll! kul,kul!
_______
-
Jag verkar inte ha något vettigt att skriva så jag ska sluta besvära er nu :P Bye bye, njut av vår korta sommar och ha kuul!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0