Jag kom på några saker..

  • Jag har tagit studenten
  • Jag är nu utbildad undersköterska med räddningstjänst och akutsjukvård i grunden
  • Jag har ett jobb + ett extra jobb(om man nu vill kalla det så)
  • Jag har flyttat hemifrån
  • Jag har varit förlovad med min sambo i snart 1 år
  • Jag har en bebis(-katt)
Jag är mer än lycklig och man kan väl säga att jag har kommit en bit på vägen in i det vuxna livet :) Känns helt sjukt att rabbla upp de här sakerna när bara var för nått år sen som man bodde hemma och det är inte ens en månad sen man fortfarande satt i skolan och pluggade. Things turned out good.



Kommentarer
Postat av: EmmaStenius

Fin blogg Verna :)

2010-06-24 @ 21:23:58
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0