Worth fighting for

Hej hej hallå!
Onsdag idag och jaghar inga lektioner! Vilket jag eg. inte hade i måndags eller tisdags heller :P Åkte in i måndags enbart för att föreläsa för paralell klassen om min utlands praktik(har säkert tjatat om det tidigare :P) och idag ska jag in bara för att möta Sandra från klassen å göra en grej, sen tömma mitt skåp och lämna in skåp nyckeln :P My gosh! Nu närmar det sig verkligen!!
(Ego bild från innan jag blev sjuk :P)
Well, är ju förkyld fortfarande. Hade feber å shit i måndags men det är bättre nu, fortfarande snuva och ihärdig hosta dock :P SÅ LÄGLIGT INFÖR STUDENTEN VAAA??? :P
______________
-
Efter att ha varit i skolan och fixat så ska jag på stan och möta Merit. Behöver fixa några grejer där och senare ska vi till Märsta för att fixa mitt hår. Det blev ju inte i lördags.. söndags.. måndags eller tisdags.. men idag måste jag verkligen fixa det annars hinner jag inte inför studenten ju! :O Ajja, I-lands problem liksom. Nu ska jag göra sockerpasta som jag ska pryda min studenttårta med! Och sen ska jag fixa innan jag drar iväg till skolan. See yaa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0