Cerebral Atrofi

Jag har inte riktigt insett vad Cerebral Atrofi betyder ännu.. men jag fick ett meddelande om att mitt gudbarn hade det när de kollade på hennes datortomografi..
____________
-

Verna

oh :( so what happens now?

07:01Myrna

stil wait for eeg result. i think d operation for her cataract wil no longer push trough.her life span is just about 10 years accdng to d neurologist..sad.

____________
-

Vad ska man säga liksom? Även om hon bara har runt 10 år kvar av sitt liv så kan det blir 10 bra år.. fast det negativa är ju att hon inte får gå igenom sin operation och kommer då förmodligen att.. ah jag vet inte.. vad är det för liv att leva som blind och hjärnskadad?.. Hon kan inte prata, hon kan inte gå, kan hon ens förstå? Det är ingen som vet.. tror mitt hjärta gick sönder litegrann nu.






Kommentarer
Postat av: Billige Moncler outlet børn

Nice post. I was checking continuously this blog and I'm impressed! Very useful information specially the last part :) I care for such information a lot. I was looking for this certain information for a long time. Thank you and good luck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0