Cleaning

Hej hej hallåå! :)
Hur har ni haft det idag då snyggisar? Jag har bara haft det bra. Jag har ju varit ner till Friskolekampen, som förövrigt var på Fyrishov, och hejade på min kära skola! Vi tog inte hem varken innebandyn eller fotbollen, men vi hade iaf kul och våra lag gjorde jättebra ifrån sig! I fotbollen kom vi 3a och i Innebandyn kom vi 2a och det tycker jag att vi ska vara nöjd över :)
__________
.
Haha katten har somnat på golvet med tassarna i luften.. på tal om ingeting liksom :P Hon är så söt :) även fast hon låter som en brunstig björn hela tiden :P (hon har blivit könsmogen och låter därför väldigt mycket). Nu har jag käkat och gjort lite annat, ska plugga litegrann hade jag tänkt, diska och dammsuga! Det kan behövas städas lite här hemma nu :P Dock är jag fortfarande lite öm i armen efter i sättningen av p-staven plus att jag inte ska börja anstränga armen förrän efter imorgon. (enligt barnmorskan jag träffade iaf).

BILDKÄLLA!

Btw, igår efter att svärmor haft sin föreläsning för 2:orna så pratade jag med min lärare och hon frågade om jag skulle kunna redovisa min utlandspraktik för även 1:orna och 2:orna istället för bara oss 3:or :P Och jag sa varför inte! Haha, jag har ju den möjligheten och jag jag själv iaf tycker att det är väldigt intressant :) Jag har ju fått mycket positiv feedback, massor av frågor :)
__________
.
Well, nog om det. Nu ska jag ta och sätta igång med mina sysslor innan det blir för sent :P Ni får ha det så bra alla fina! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mamajay

sv; okej, vart i skärholmen centrum och fikat med en vännina och hennes syster+ barnen dåra =)

2010-03-10 @ 21:44:42
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: Mamajay

vilket land kommer du ifrån?

2010-03-10 @ 21:45:00
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: Mamajay

vilken trevlig sammanträffande, jag är också från filippinerna =). vad tycker du om min blogg da?

2010-03-10 @ 23:10:27
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0