Du är så falsk

Åh, alla vet vi att Du är mytoman! Vi bara väntar på att du själv ska inse det och göra något åt saken. DU ljuger ju så mycket att du själv tror på dina egna lögner. Inser du inte att Du har förlorat dina vänner pga. alla lögner som du spinner? Stå för det du sagt istället för att ljuga och förneka. Alla lögner kommer fram tillslut och jag tycker att det är ett under att du Inte kommit underfund med det ännu.
BILDKÄLLA
Jag har hört de saker du har sagt om mig och hade du varit ärlig om det från början när jag konfronterade dig så hade vi kanske fortfarande varit vänner. Men icke, du skulle förneka det och ljuga rakt i mitt ansikte. Det bästa var nog ändå när du gick till min bästis och snacka skit om mig.. BIG MISTAKE! Vi vet alla vad du går för.

Kommentarer
Postat av: =)

Ojojoj va har du hänt?

Hur kan någon säga något om dig?

Du som är så perfekt! tss....

2010-03-12 @ 15:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0