Flitig även idag :)

Hej hej hallå!
Idag är det söndag och vädret har varit underbart :)Jag och Jocke har varit rätt flitiga idag me :) Tidigare idag så var vi ut på en liten "utflykt", kollade in svärmors nya lägenhet, sen drog vi hem och bl.a. så satte vi upp nya gardin stänger, jag fållade gardiner, vi har målat, möblerat om liiite osv. Börjar bli finare här hemma allt eftersom :) Ganska stor skillnad om man kollar på hur det var när Jocke flyttade in för första gången :P Haha, btw så grillade vi till middagen också :) Ganska mysigt faktiskt!
________________
-
Inte mkt mer att skriva just nu faktiskt :P Åker till London på tisdag som jag säkert tidigare nämt. Börjar bli lite mer nervös^^ Börjar bli dags att plocka lite så att man har allt framme i tid :) Ne, nu ska jag gå och göra något vettigt innan sängen! :P BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0