Hej hej!

Sitter här hemma  i Uppsala igen, har varit i skolan som vanligt. Tyvärr känns det som om jag är på vippen att bli sjuk. Det har gått lite fram och tillbaka idag. Ena stunden har jag huvudvärk, sen försvinner det för att sedan komma tillbaka, ont i halsen, lite illamående som försvinner snabbt osv.. Men jag kanske bara är trött? Man vet aldrig, dock tycker jag att jag har sovit som vanligt :P
_______________
-
Idag ska för övrigt katten ta bort sina stygn, eller vi har planerat det iaf :P Ska ner till veterinären här i Svartbäcken på drop-in tid. Hon är så söt! När jag säger ifrån när hon gör något dumt så lägger hon sig ner på golvet och visar att hon är underlägsen och att det är jag som bestämmer. Man kanske kommer att bli en bra förälder trots allt? hahahha.. humor.
_______________
-
Ne, nu ska jag maila massa lärare.. igen. Och kolla över plugg-högen som växer. See yah alla fina!♥

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

vad många det är som tävlar med sin bikini:) Din var snygg!//Emma.

2010-03-29 @ 16:37:34
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: elin

Hej! då jag snart ska flytta utomlands så har jag rensat hela min garderob till priser fr 9 kronor. kika gärna in min blogg, tack.

2010-03-29 @ 21:02:41
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0