I said what what

Hej hej hallå!
Sitter förnärvarande i Öregrund. Har nyligen käkat supergod middag och nu håller jag på att snaska lite godis som jag fick. Gjorde ju värsta tabben imorse, hade totalt förträngt att tiden skulle ställas om idag så hela schemat blev som ändrat :P Missade lillasysters kalas och allting. Men det gör inget, jag kompenserade det med att sitta och pyssla med henne en massa.
_________________
-
Saknar min karl så oerhört mkt! Jag kom ju liksom hem från London för en vecka sen, på måndagen åkte han till garaget med Emil för att ha guy time och mecka efter jobbet som vanligt, tisdagen så drog han och gymma efter jobbet, Onsdagen var han på ett privat ärende efter jobbet(vill inte skriva det här i bloggen) och på torsdagen efter jobbet så åkte han till Sälen med grabbarna :P Haha, han har fullt upp om man säger så! Fast visserligen så har vi ju träffats mycket ändå med  tanke på att vi bor tillsammans, men jag kan inte hjälpa att sakna honom ändå :) Det bara blir så liksom :P Och nu är jag i Öregrund när han kommer hem, så får inte träffa honom förrän imorgon eftermiddag/kväll efter som jag går i skolan, han jobbar och oftast brukar han åka till gymmet efter jobbet på måndagar :P
Sen så har jag mycket plugg den här veckan, på torsdag ville han åka till sin styvbor, jag skulle följa med men nu fick jag höra att moster har födelsedags fest så jag åker gärna dit istället eftersom jag inte träffat henne och familjen på evigheter! .. Känns som om schemat är fullt i vårat liv ibland :P Men det kan vara rätt skönt ändå :)
_________________
-
Nu ska jag inte skriva så mycket mer så jag inte tråkar ut er alldeles för mkt! Så ni får ha det så bra tillsvidare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0