London baby, Loooondoon!

Hell yeah! Idag åker vi :D ska blii såå fun! Hoppas bara att man har packat dugligt den här gången :P Man vet ju aldrig vad man får för sig att man eg. skulle ha packat ner när man kommer fram! :P Nått jag vet att jag ska göra är att köpa ett liitet paraply idag innan vi åker :P (lämnade ju kvar mitt i Filippinerna hos pappa). England brukar väl vara lite regnigt from times to times I think och när jag kollade på en väderprognos, på smhi.se, så stod det att det skulle kanske bli lite regn på fredag :P
______________
-
Yeye ye! Nu ska jag kolla över min packning, ta fram de sista grejerna, slänga mig i duschen å fixa mig innan skolan :) Sen bär det av, har ju bara en lektion idag :P :) BYE! Ha det så bra allihopa! Skriver igen på Söndag om jag har ork till det :) Don't forget, you're all beautiful!♥

BILDKÄLLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0