Men katten då!

Kul, kul. Är redan hemma från skolan eftersom Ewa sa att vi fick jobba hemifrån, vilket är rätt skönt. Så jag fick skjuts hem av Jenny och Eric. Är ganska så trött idag så kände att det skulle bli väldigt skönt att få komma hem och koppla av några snäpp.
BILDKÄLLA
Väl hemma så möts jag av min söta lilla katt i dörröppningen och hon har sin söta lilla tratt runt halsen :P (Hon har steriliserats, that's why). Jättemysigt liksom, tar av henne tratten en stund och sen när jag går in i vardagsrummet så får jag se att hon har levt lite rövare :P Jockes torkade ros buketter som låg på hyllan ligger nu mera på golvet lite här och var i smulor. Synd att man inte kan lära katten att städa upp efter sig själv :P För nu måste nämligen jag göra det, BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0