Neliza Mae

Sitter och tänker på dig hjärtat. Du skulle gå igenom en massa test den här veckan och kanske opereras. Det är självklart positivt att du får göra det men jag kan inte hjälpa att tänka på allt som kan gå snett. Kom igen, jag går akutsjukvård och räddningstjänst.. jag är inte dum. Jag vet att du är i bra händer men jag kan inte hjälpa att oroa mig över dig. Och att jag inte har någon som helst aning om vad du gör, vart du är eller hur det går och så gör ju inte saken bättre. Men jag hoppas för din skull och litar på att jag blir uppdaterad av dom som har hand om dig.. även om jag bara är din gudmor^^ Jag bryr mig kanske mer än jag borde.. men dom som vet min historia med dig förstår nog varför.. hoppas jag iaf. Puss på dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0