Nojjighet

Hej hej hallå!
Vet ni vad jag tror? Att jag bara reagerar så här häftigt på att söka vidare bara för att jag blir så himla nojjig när det handlar om förändringar. Det har jag alltid blivit, vilka förändringar det än gäller :P Det kan liksom räcka med att noppa  ögonbrynen på ett annat sätt så blir jag nojjig :P Men det här ska nog bli bra ska ni se. Jag var bara så trött och sliten igår efter några timmars plugg, skulle jag tro. Plus att man börjar känna av tidspressen nu :P Så min panik och beslutsångest igår kanske man inte ska bry sig så mkt om :P
____________
-
Jag menar, i April så ska jag göra högskoleprovet, i April så måste man även ha skickat in sin ansökan till högskoleutbildningar, vi har lediga dagar lite när som helst från skolan och det är bara några månader kvar tills vi tar studenten och då vill man ju gärna vara klar med allt skolarbete :) Men det gäller väl att man tar allt i lite lugn och ro så ordnar sig nog allt. Hoppas jag iaf :P Sen måste jag lära mig att hantera förändringar lite bättre, skulle jag tro :P Att inte bli så ångestfylld över att ta olika beslut :P Jag står ju med foten i vuxen livet, så att ta beslut blir ju inte bättre med tiden om man säger så :P
____________
-
Jaja, nu ska nojjiga jag ta och fixa här hemma, käka frulle och sen bege mig iväg mot skolan för att möta Chrille och sedan dra till ett studiebesök. Bye bye alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0