Not agaiin..

Suck.. när jag gick i låg/mellanstadiet så hade jag som en cysta innuti underläppen, den gick aldrig bort så vi fick åka in och operera bort den tillslut. Dock så var det iaf en godartad cysta så det var ju skönt.. även fast jag inte ens funderat på vad det hade kunnat varit.. Och nu är grejen så att jag har fått en ny som vägrar försvinna :( Och den här sitter ännu "längre in" i läppen eller hur man ska förklara. Så det som syns är som en svullnad typ.. bajs..
Skitdålig bild.. vet inte hur jag lyckas med det hela tiden.. men ni ser ju vad jag menar. Har haft den ända sen jag fick en allergisk reaktion för några veckor sen och har råkat bita i den några gånger eftersom den sticker ut så jävligt.. What to do? Vänta ett år som sist? :P Kanske blir att man får lyfta på arslet å ta sig till farbror doktor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0