Nu vill jag ha sommar!

Hej hej hallåå!
Nu vill jag fan ha sommar asså! Tänk att kunna gå runt i fina sommar kläder och sommar skor, ha sommarlov och inte behöva tänka på annat än sig själv(för det mesta :P)! My god.. jag längtar som bara den!
Det är helt sjukt att vi har varit tsm i över 1.5 år! Kommer ihåg dagen vi träffades som om det var igår, men samtidigt så känns det som om vi varit tsm i evigheter! Det har vi ju inte varit men jag planerar att vi ska det :) Den här killen är "the it factor", känns klyschigt att säga så men det är sant :) Trodde jag varit kär förut, men ingenting är som det jag har nu :)
__________________
-
Ne, nu ska jag sluta skriva massa onödigt :P Ska fixa lite nu innan skolan ist :P See yah beautiful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0