Resfeber

Shit pommes! Idag är det måndag och imorgon drar jag och engelska klassen till London! :D Haha, jag har sååå resfeber idag! Ska ner på stan senare efter skolan och växla lite pengar. Och idag har väl nästan alla skolor studiedag FÖRUTOM vår skola  :P haha, Jonas trodde vi också var lediga idag men icke. Så han blev lite grining när jag berättade hur det låg till :P Dock så har vi tydligen studiedag på Torsdag, betyder det alltså att vi har en hel ledig dag i London på Torsdag??? :P Man kan ju nästan hoppas iaf :P Fast, then again så är det nog ganska intressant att göra lite kulturella saker där nere även fast man eg ska vara ledig. Man måste ju ta vara på tiden litegrann, eller vad säger ni? :)

BILDKÄLLA
Wöw, idag ska jag få ett litet gulligt nr från Jerry(Jenny)! Ett nr till hennes chef och har man tur så har man ett jobb inom kort :) Det behövs! Nej nu ska jag ta och fixa innan skolan, BYE alla fina!


Kommentarer
Postat av: =)

Hoppas du får det jätte kul i London. Vad ska ni göra där?

2010-03-15 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0