Seeepeh

Hej hej hallå!
Shit, har märkt att jag beter mig som ett sepe-f*ck ända sen jag satte i p-staven. Mitt humör går upp och ner och vänder på två röda typ. Förstår inte riktigt hur det kan vända så fort, men det kan det tydligen^^ Och på tal om sepe-f*ck så såg jag och Fia en kille idag som borde skjutas mellan benen. Vi skulle gå förbi ett par som tydligen stod och bråkade(från katedralskolan till vår skola), tjejen gråter och han skriker, hon vänder sig om, gråter och tänker gå därifrån. Vad gör han då? Jo han tar tag i hennes arm, rycker henne mot sig och väser: "Kom hit jag vill inte göra dig illa här!" . Och så börjar de gå därifrån. Jag fick känslan av att tjejen försökte ta sig därifrån men killen bara följde efter och fortsatte att rycka i henne och skrika.

BILDKÄLLA
Tacka Gud för att jag har min kille som aldrig skulle lägga sin hand på mig sådär! Men nu känner jag mig skitdum som inte lade mig i, men jag är för feg för sånt. Hade han slagit henne så hade jag gått emellan och gett honom en känga, självklart, men nu när jag inte ens kände dom och han bara skrek och hon gjorde inget förutom att gråta så kändes det fel att gå emellan. Hoppas bara att inget händer den tjejen. Hoppas hon blir av med honom.. för gott! AH... jag vet inte vad jag ska säga eg. Hoppas bara allt blir bra tillslut.
___________
.
Aja, nu står städning på min lista. We'll see ja later foks!

Kommentarer
Postat av: Mamajay

okej, bor i sthlm. har du bloglovin?

2010-03-11 @ 18:36:07
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0