So many thoughts..

.. .are running through my head. What to do, what to do?
I'm happy, I love my life.
I'm no longer a child, I'm growing up.
Can't you see?
Hold me gently or let me go.
If not, I'll walk that long road by my self.
_______________
-
LEONA LEWIS - HAPPY
Såå bra låååt!, Leona Lewis är en av de bästa artister som finns i dagsläget! Fin är hon också :) Precis som er alla fina läsare!
___________________
-
Idag är det fredag, veckan har gått så sjukt fort, och jag har bara en lektion idag - Historia. Blev ingen städ dag igår som jag tänkt så det får bli idag istället :P Det behövs verkligen. Haha ni skulle sett katten för ett tag sen, ångrar att jag inte filmade henne :P Hon satt vid glasdörren och tittade ut på bakgården, där satt det en fågel som kvittrade.. hahaha.. och hon satt och kvittrade tillbaka x) hahah... asså, hon satt och lät som en fågel, eller hon försökte iaf :P haha, såå sööt! Hon brydde sig inte ens när Jocke öppnade ytterdörren för att gå till jobbet, det är FÖRSTA gången som hon gör så EVER! Annars kommer hon alltid till ytterdörren, ALLTID. Men nu har hon iaf slutat kvittra och gått och gömt sig någonstans :P
___________________
-
Nej, nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma. Vi hörs alla fina! Ni är fina allihopa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0