Sorry!

Orkar tyvärr inte updatera om London idag :( Är sjukt trött efter London resan av någon anledning. Eg. vet jag inte varför jag är så sjukt trött, men så är det bara. Hade ju tänkt att stor städa och packa upp från resan, men det har bara inte blivit såå. Var ju till och med skit grinig i skolan idag.. stackars klasskompisar och lärare som fick gå med mig idag. Men så är det ibland.
Bilden är från en dag då jag faktiskt städade som en tok! Tänkte ju visa mina thights från Filippinerna :P
Well well, har ju iaf fått lite skol relaterat grejs gjort :P Vilket är bra :) Nu tänkte jag ta och maila lite lärare och sen ska jag varva ner med en kopp te tror jag, eller så väntar jag med det tills Jocke kommit hem från garaget.. well see.
____________________
-
Btw, biljetterna till min studentskiva som äger rum på Birger Jarl den 6 Maj finns tillgängliga att köpa nu. Det är bara att hojta till om du vill ha en! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0