Stackars armen

Hej hej hallå!
Idag har jag pluggat å vart i skolan som vanligt. Nästan iaf. Fick ett sms imorse av min lärare om att vi inte hade någon lektion idag pga. nått möte så istället för att dra till skolan vid 9 tiden så drog jag dit lagom till 13 tiden, då svärmor var där och skulle ha föreläsning om sin bortgångna son. Jag var ganska nöjd med att jag lyckades hålla in tårarna men när jag såg alla tjejer i klassen gråta, då blev det ganska jobbigt. Fast jag klarade mig ändå :P Efter föreläsningen så tog jag och svärmor en promenad hem till min lilla kattbäbis som förövrigt blivit könsmogen nu. Hon springer runt och tjuter som om hon vore en pilsk björn! Haha. Och så käkade vi middag när Jocke kom hem :) Och nu sitter jag här hemma för mig själv.. nästan. Har ju lilla pilska katten här me :P
__________
.
Igår var jag ju som sagt på ungdomshälsan för att få en p-stav i satt och gissa om jag va nervös :P Men det var faktiskt inte så farligt, det gick på fem röda så var det klart. Men det rev till lite i armen fastän man hade bedövning. Men man är väl tuff? hahah, ibland iaf. Här har ni en skit dålig bild på min underarm där p-staven sitter nu. Haha, det ser ut som om jag har målat dit ett fejk blåmärke men så är det faktiskt inte, det är bara webbcamen som får till det sådär på något vänster :P Så det är ett riktigt blåmärke som jag hoppas försvinner snart.
Det där plåstret ska sitta på nu i ungefär tre dygn så att såret kan få läka litegrann plus att jag inte får anstränga armen för mkt. Och jag kan ju säga som så att det räcker med att ja tar i litegrann så känns det i armen att det inte är så bra. Det räckte med att jag vred armen igår på ett lite halvkonstigt sätt så gjorde det skit ont. Men buhu, nu ska jag sluta skriva om det och göra något vettigt istället. Som att diska och plugga litegrann :) Ha det så bra tillsvidare! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mamajay

jo det är bara fint med mig. tack detsamma. vad har du gjort idag ra?

2010-03-09 @ 20:21:59
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0