Tänker på dig!

Skrev till läkaren som fanns på min praktik, om min gud dotter på facebook.
Verna

hello! how are u?

hope all is well, how's it going w neliza? :)

10:10Myrna

hi..she's in manila wid mabel,marisa and janet.ct scan,eeg and blood tests were done.they'l be back by tom

but result of eeg wil b released after 2 weeks.

_______________
-
För dem som inte vet om det så är hon som sagt hjärnskadad, blind osv. Orkar inte dra hela historien nu, men om ni vill att jag ska det så säg till :P Jag hoppas och ber om att hennes prover/test kommer att visa sig vara bra nog för att hon ska få den behandling de tror sig att hon behöver. She deserves all the help that she can get and need. Visar sig proverna vara bra så skulle hon tydligen få opereras, hur och vad det är för operation kan jag tyvärr inte säga. Vill inte säga för mycket om något jag inte vet så mycket om. Så det återstår att vänta och se.
_______________
-
Bilden är från den dagen hon döptes och jag skulle misstänka att hennes grimaser blir pga hennes hjärnskada. I love this girl! Önskar att jag kunde ta hit henne till Sverige.
________________________
-
Tänker på dig jätteofta lilla stumpan! Hoppas och ber för dig som sagt. Om den saken får folk tycka och tänka vad dom vill :) Hoppas på att jag får se dig igen. PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0